27 Kasım 2013 Çarşamba

Meraklı Kedi Yazmayı Özledi!

Bu Kedinin Derdi Ne?

İnternet camiasındaki yazarların facebook öncesi ve sonrası mekanları




Facebook döneminden önce ve sonra diye ikiye ayrılıyor sanırım internet camiasındaki yazarların mekanları... Benim facebook öncesinde takıldığım site ve forumlar, orada yayımlanan ve benim yayımladığım yazılar... Özlüyorum. Salak saçma yazmayı da, başka yerlerde olmayı da.

Kitap blogger'larını falan kıskandığımdan değil canım... Sadece kendi kendime bir şeyler yazmayı özlüyorum. İzlediğim, dinlediğim, okuduğum, yazdığım, bayıldığım, sevmediğim şeyleri paylaşmayı...

Blog konusunda feci bilgisiz, cahil, kimsesiz ve yalnızım :) Pek umurumda  değil tabii bu. Beni engellemeye yetmiyor. Almanca bilmediğim halde Rammstein şarkılarını sevip kimi zaman duygulanıyor, kimi zaman öfkeleniyorum... Yapacak bir şey yok. Anlamasam da basit haliyle, kabataslak bir şeyleri deneye deneye öğrenirim elbet.

Henüz yirmi dört yaşında olmama rağmen teknolojik gelişimimi durdurdum. Dokunmatik ekranlı telefonlar, instagram, hatta twitter... Hiçbirisini anlamıyorum. Evet, mesaj yazmayı öğretmeye çalıştığınız babaanneniz kadar bilgisizim bu konuda. iPad'im falan da yok valla. Bıraksalar daktiloyla da yazarım. Yok yok, bunu fazla salladım. İnterneti ve oradan edindiğim arkadaşlarımı seviyorum.

Her neyse... Bu da benim deneme yazım olsun da nasıl göründüğüne bir bakayım... Üzerinde oynamalar yapabileyim.










2 yorum:

  1. Blog var dediler,kalktık geldik ve hoş geldik hoş bulduk :D Bende el atıcam diye diye en son blog sahibi olacak kişi en olacağım galiba :D Hayırlı olsun Tuba'm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Bilgen'cim. Ben de ayak sürüye sürüüüyeee öldüm. Sonra bir bakayım dedim, gizli saklı denemelerle çözmeye çalıştım :D Bu kadarını yaptım çok şükür :D Darısı sana :))

      Sil