30 Kasım 2013 Cumartesi

Bir Cumartesi Rüyası (mı Acaba?)

Ne Okuyorum?



Herkes okuyor diye merak edip başladığım bir kitap Araf. Yazarı Jamie McGuire. Çoğu kişinin beğendiği ama benim o kadar da sevmediğim Tatlı Bela kitabının yazarı.

Açıkçası bu kitaba da arka kapak yazısını okumadan başladım ve fantastik olduğunu 150. sayfadan sonra öğrendim, yaşadığım şaşkınlığı anlatıp da kendimi utandırmak istemem doğrusu. Sizin için arka kapak yazısını atayım bari. Bitince kitap yorumumu paylaşırım elbette.

Konusu:


Işığın olduğu yerde, karanlık da vardır.

Nina, babasının ölümüyle kendisini Providence'ta varlığından hiç haberdar olmadığı bambaşka bir dünyanın içinde bulur. Babasının cenazesinin olduğu gün otobüs durağında tesadüfen karşılaştığına inandığı çekici, karşı konulamaz Jared ile yakınlaşmasıysa Nina'nın hayatını tamamen altüst eder.

Jared ile Nina'nın birbirlerine âşık olmaları işleri tamamen zora sokar. Jared, Nina'yı sadece babasının düşmanları olan insanlardan değil, kendi soyundan olan yarı meleklerle Cehennem'deki Şeytanlar'dan da korumak zorunda kalır. Jared ile Nina'nın birlikte olabilmek için kaderlerine karşı gelip düşmanlarını alt etmeleri gerekir.

Tatlı Bela ve Ayaklı Bela romanlarıyla olay yaratan Jamie McGuire, bu kez farklı bir seriyle karşımıza çıkıyor.

Providence üçlemesinin ilk romanı Araf, devamını merakla bekleyeceğiniz fantastik bir aşka sahne oluyor. 
(Tanıtım Bülteninden)


Ne Çeviriyorum?



Bilenler bilmeyenlere duyursun, ben bir çevirmenim :) Günahkarlar Turnede Serisi'nin 4. kitabı Wicked Beat (Ahlaksız Ritim)'i çeviriyorum. Sanırım 320. sayfadayım ve çok az zamanım kaldı :) Bu seriyi çok seviyorum. Erotica olmasından ötürü değil. Arkadaşlıkları güzel ve bana aşık olduğum grubu hatırlatıyor. (Bir gün ondan bahsederiz ;))



Ne Yazıyorum?



Kendime ait bir facebook sayfasında yayımladığım "Kurban: 13. Bakire" hikayesinin bir sonraki bölümünü yazmaya çalışıyorum. Çevirimden dolayı pek ilerlemiyor ama neylersin işte... İnsan karalamaya çalışıyor.

(Birde "DÜŞ" var ama ona daha bölüm bile yazamadım!)


Ne İçiyorum?



Nescafe 3'ü 1 arada - klasik. Aslında Türk karakteri olan bir hikaye yazdığım dönemde çikolatalı içip duruyordum. Şimdi birisi 30km öteden paketi açsa midem bulanıyor :))

Ne İzleyeceğim?



Gece tekrarının verileceği "Winners and Losers" dizisinin bölümünü izleyeceğim. Bir Avustralya dizisi. Melbourne'de yaşayan 4 yakın kız arkadaşın hayatını anlatıyor. Kızlar lotoda büyük ikramiyeyi tutturduktan sonra bu hayatlarda yaşanan değişimler işleniyor. Ama öyle aşırı dram tadında bir dizi değil. Gayet keyifli, esprili İngiliz dizileri tadında :)

Ne Dinliyorum?



Angus And Julia Stone - Draw Your Swords.

Bu şarkıyı özellikle yazarken dinlemeyi çok seviyorum, ilhamiler (benim ilham perilerimin adı İlhami'dir -.-)
 koşuşturarak geliyorlar...

Harika, muhteşem, kusursuz bir Cumartesi'de daha görüşürüz umarım :))

6 yorum:

  1. Umarım İlhami'lerin bol olurda hikayenin yeni bölümünü bir an önce okuruz.... Takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) İlhamiler gelince de vakit kaçıyor :))) Denk getirmek çok önemli. Çok teşekkürler :-*

      Sil
  2. Araf'a bir göz attım bende, fakat ısınamadım ben sevmem zaten öyle cennet cehennem olaylarını.-bu arada kitabın arkasını okumadan başlamak neyin nesiymiş öyle en seslisinden cık cık çekiyorum sana :) - Çevirdiğin serinin sabırsızlıkla beklediğim ikinci kitabı -ilki jace ;)- çabuk bitirmelisin. :D (aşık olduğun gruba aşık olabilir miyim acaba? <3 ) Kat'e bölüm bekliyoruz ve Düş'ü görmedim sanma. Ona da bir bölüm fena olmazdı hani. :) Cafe Latte denedin mi? Tavsiye ederim. :) Diziler hakkında yorum yapamıyorum malum izlemeye vaktim yok. :( İlhamiler gelsiiin gelsiiin! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı satın almadım, öyle elime geçince arkasını okumadım valla :)) Meleği görünce bende şaştım :) Aşık olduğum grubu paylaşmam :D Sadece seslerini :)) Cafe Latte'de sevemedim. Cafe Crown Fındıklı hoşuma gidiyor :))

      Sil
  3. Tatlı Bela'nın yazarının kitabi miiii :D daha tatlı belayi okuyamamis olsamda merak ettim simdi :D bitince kitap yorumunu atmayı unutma abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmam bebişim :) Ben Tatlı Bela'yı sevmemiştim :)

      Sil