29 Aralık 2013 Pazar

Sıkılan İnsana Örnek

Cnbc-e izler misiniz?


Dizilerini ve yayınladıkları filmleri takip eder misiniz? Sevdikleriniz var mıdır? Eminim vardır ve eminim birkaçını mutlaka izlemişsinizdir. Bu kanalın bir dergisi de var elbette.  Verdikleri ufak tefek hediyeler ya da sevdiğim dizilerle ilgili haberler için alırdım.

Geçen gün çekmecemi açtığımda birikmiş dergilerimi ve hediye olarak verdikleri takvimi gördüm. 2012,2013 takvimlerini üzerlerindeki sevdiğim dizilere ait resimler dolayısıyla atmaya kıyamamıştım.

Canım öyle sıkıldı ki, onları tek tek kestim. Sonra ipin ucunu kaçırdım, dergileri aldım kucağıma sevdiğim dizilerin, filmlerin, karakterlerin görüntüsünü buldukça oyarak aldım.





Ergenliğinde odasına tek bir poster bile asılmasına izin verilmeyen biri olarak, gözüm döndü sanırım. Odamdaki dolabın kapaklarına yapıştırmaya karar verdim. Uzun uğraşlar sonunda edindiğim çift taraflı bant en büyük yardımcım, sağ kolum, biriciğim, cancağızım oldu.


Kitaplarımın bulunduğu dolabımın kapağına tek tek yapıştırdım. Takvimlerden kestiğim karelerle çevresini sardıktan sonra, oyarak kestiklerini birbirlerinin üzerlerine gelecek şekilde yapıştırdım. Henüz bitmedi. Diğer kapağa da yapmayı düşünüyorum. 











Annemin “cık cık” ları eşliğinde güzel bir deneyim oluyor :)

En sevdiğim dizilerden, yeri geldiğinde beni çok etkileyen karakterlere kadar birçok şey yer alıyor. Daha da olacak :)

Yer alanların çoğu, Doctor Who, The Walking Dead ve Game of Thrones. Bu üçün benim üç büyüğümdür! Diğerleri de çok sevdiklerimden tabii!



Sherlock (Bu diziyi sevmeyenden şüphe ederim! Tam bir İngiliz dizisi! Hele o açılışı… Ahh…), Person of Interest, Shameless, Spartacus, Hit & Miss, Dexter, The Closer (Ah o Brenda yok mu!), Luck (Bu dizi nasıl biter ya! Nasıl!), The Newsroom (Gelmiş geçmiş en iyi, en orijinal senaryolardan birisi), Rizzoli & Isles (Bu diziye aşığım!), HIMYM, Yüzüklerin Efendisi’nden Arwen var, Yüzüklerin Efendisi’nden eklenecekler var. Ve Açlık Oyunları’ndan Katniss var.


Bitirdiğimde de gönderirim :) Allah kimseyi sıkıntıya sokmasın, insan hafiften sıyırabiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder