13 Aralık 2013 Cuma

Ve Moladayım!

Çevirimin de bitmesinin ardından... Moladayım!


Son zamanlarda pek kitap okuyamıyorum. Yazarların girdiği şu tıkanma dönemini okumakta yaşadım sanırım. Bu birazda çevirimin son günlerine yaklaşmamdan kaynaklandı kanımca ama okumak istemedim. Açıkçası son zamanlarda yazmak da çok zor geliyor.


 
Ve birkaç gün önce çevirim bitti.

Günahkarlar Turnede Serisi’nin 4. kitabı Wicked Beat’in çevirisini yapıyordum ve şükürler olsun kazasız belasızca sona erdi.

Bilmeyenler için Günahkarlar Turnede Serisi, Olivia Cunning’e ait bir eserdir. İlk kitabı Tutkulu Notalar ve ikinci kitabı Sert Rock Ephesus Yayınları’ndan çıktı. Üçüncü kitap, Ateşli Bilet’in bu ay içinde çıkması bekleniyor.

Her neyse… Bu arada bir diğer önemli konu da şeytanın bacağını sonunda kırmış olmam! Kitaplarla ilgili yapılan “beğen-paylaş” yarışmalarına katılıp elim boş döndüğümden artık katılmama kararı almıştım ama dayanamayıp Ütopik Kızların Günlüğü’nün yaptığı yarışmaya katılarak seksi blogger arkadaşlarımdan “Ella ve Micha’nın Sırrı” kitabını kazandım ve elime ulaştı.

Ondan sonrası birdenbire çorap söküğü gibi oldu sanırım. :)  Yarım kalan kitaplarımdan birisini bitirdim ve bir diğerinde de büyük bir gelişme kaydettim. Sanırım elimdeki birkaç yüzcük(!) kitap bitecek… Elimdeki “İlk Aşkım,” adlı kitap bittikten sonra (-ki bir ortaokul öğrencisi yazmış deseniz inanırım!-) Ella ve Micha’nın kapaklara yaraşan o sırrı neymiş bir öğreneceğim bakalım…

Yazıda da ilerleme kaydettim sayılır. Kurban: 13. Bakire için birazcık yazabildim. Üzerimdeki ölü toprağını atmama az kaldı sanırım. Birazcık daha silkinmek gerek…


Hadi inşallah diyelim!

2 yorum:

  1. Kurban: 13. Bakire'ye yeni bölüm beklemekten gözlerimiz yollarda kaldı :D Şu şeytanın bacağını kırma işi umarım bana da nasip olur bir kere ya bir kere kazanayım çok mu şey istiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yemin ederim sabahları yazamadım diye stresten çatlıyorum, akşam oluyor bilgisayarın ekranına bön bön bakıyorum :) İnşallah kazanırsın :)))

      Sil