4 Mayıs 2014 Pazar

Jennifer L. Armentrout - Avcı (Melez Sözleşmeleri - 5)



Jennifer L. Armentrout - Avcı (Melez Sözleşmeleri-5)

DEX Yayınları
368 Sayfa


KONU:


Melez Sözleşmeleri 5 - Avcı 

Melez Sözleşmelerinden unutulmaz bir final!

Ölümlü dünya yavaş yavaş tanrıların yarattığı kaosa teslim olurken, Alexandria Andros, onu kendi yeteneklerinden şüpheye düşüren korkunç mağlubiyetin yaralarını bir an önce sarıp, savaşı sona erdirmek zorunda.

Alex ve sonsuz aşkı Aiden St. Delphi engelleri aşıp, tüm zamanların en tehlikeli tanrısını serbest bırakmak için Yeraltına giderken, ezeli düşmanlarına güvenmeliler.

Alex korkunç bir seçimle karşı karşıya: ya her şeyi ve ona güvenen herkesi imha edecek… ya da kendini.

New York Times ve USA Todayin çoksatan listelerinden uzun süre inmeyen Melez Sözleşmeleri; Melez, Safkan, Tanrı ve Apollyondan sonra beşinci kitap Avcı ile çarpıcı bir şekilde son buluyor!
(Tanıtım Bülteninden)


Yeraltı Dünyası'na Hoş geldiniz!

YORUMUM: 



İlk kitapları peş peşe okumuştum. İlk iki kitabı Türkçe, diğerlerini İngilizce okudum. Ve Sentinel, yani Avcı'yı da Türkçe okuyayım dedim. Keşke bunu istemeseydim dediğim anlar olmadı değil... 

İlk kitapları okuduğumda "Goodreads" te yorumlamıştım. Ancak buraya atmadım. En azından 2014 yılında okuduklarımı, Goodreads yorumumla ve ufak dokunuşlarla blogda yayımlayayım diye düşündüm. 

Sonu iyiydi. Akıcıydı, ama DEX'le ve çevirileriyle ilgili bir şey var... Doğal, sizden, içinizden birisi gibiyiz demek için sanırım biraz daha farklı bir dil kullanıyorlar çevirilerinde falan. Bu kitabın 3 ve 4.sünü İngilizce okumuştum. O yüzden bunu Türkçe okuyunca... Fazla basit, neredeyse çocuk gibi konuşmalara sahip Alex'i okuyunca gerçekten şaşırdım. Daha doğrusu bana garip geldi. Abartılmıştı o "biz de sizdeniz" çeviri dili... Beni itti açıkçası. Alex oturup gaydırı guppak Cemile'yi söylese yadırgamayacak kıvama gelmiştik çok şükür -_-



SPOILER

.
.
.
.


Bu Seth'in affedilmesi çok erken oldu yaa... Geldi hemen ayy tamam hadi hemen aramıza alalım, lay lay lom moduna geçtiler. 

Kimi kısımlarda da savaşıyorlar, bilmem ne yapıyorlar, önemli bir andalar ama öyle salak sulak espriler dönüyor ki... Onlara espri bile denemez... 

Beğendiğim tek kısım, Alex'in çirkinleştirilmesi ve izlerinin olmasıydı. Bir baş karakteri çirkin yazmak cesaret ister.

Bir de en sonunda yeraltı dünyası kısmında bir hüzün yaşadım. Bana bu ikisini verdiği için verdim o 3 yıldızı zaten.

.
.
.
.

SPOILER SONU

Ben ateş serisine, Mcnaught'lara vermişim 5 yıldızları... Bitch please... Buna hayatta koklatmam. 


Serinin tek güzel kitabı Elixir'di. Net.


O yüzden bu kitaba yalnızca 3 kelebek veriyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder