7 Mayıs 2014 Çarşamba

Susan Elizabeth Phillips - Küçük Bir Hayal Kur (Chicago Stars #4)

 Susan Elizabeth Phillips - Küçük Bir Hayal Kur 
(Chicago Stars #4)




Pegasus Yayınları
448 Sayfa
Amerika'da geçiyor.
Ana Karakterler: Rachel Stone, Gabe Bonner



KONU:

Bir anne çocuğu için her şeye göğüs gerebilir:
geçmişin acı verici anılarına, aşağılanmaya.
Peki aşkından vazgeçebilir mi?

Rachel Stone kötü anılarla ayrıldığı kasabasına, bozuk arabasıyla ve beş parasız geri döner. Üstelik bu kez yanında oğlu da vardır. Ama kötü şöhrete sahip bu inatçı genç dul, bir savaşçı olmayı öğrenmiştir… ve oğlunu korumak için her şeyi yapmaya hazırdır.

Tek isteği yalnız kalmak olan Gabe Bonner, hayatına ansızın giren bu güzel yabancıdan hoşlanmaz ama huysuz ve başını derde sokma konusunda oldukça yetenekli kadın, belki de Gabe’i aşka inandırabilecek tek kişidir.

Duygularını yitirmiş bir adamın, kaybedecek hiçbir şeyi olmayan bir kadınla buluştuğu Salvation, Kuzey Carolina’ya hoş geldiniz… Burada hayaller gerçeğe dönüşüyor!



YORUMUM:


Öncelikle kitap bittiğinde ruh halim tam olarak şöyleydi: 






Ben bu Susan'ı yerim!!!


Kız bu kitapları nasıl bir ruh halinde yazıyorsun sen ya... Valla dayanamıyorum okurken böyle kalbime sokasım geliyor... 

Böyle küçük çocuklu, aileli kitapları çok okudum ama bu o kadar başkaydı ki... Gabe'in acısı, Edward'ın gözlerine uzun bir müddet bakamaması, Rachel'ın, bir annenin, oğlu için yapabileceklerinin hiç sınırının olmaması...

Rachel'ın acısı, çektikleri, o yokluğu, fakirliği öyle canlı anlatılmıştı ki! O yırtık ayakkabı benimdi sanki, sadece tek elbisem olduğu için sürekli derede yıkadığı o elbise de benim üzerimdeydi... Çok üzüldüm ya :( 

Gabe'e yer yer "ah, işte yapma bunuuuu" desem de, onun da bir suçu olmadığı için hiç kızamadım. Karısı ve oğlunu trafik kazasında kaybetmiş bir adam. Ve tam da oğluyla aynı yaşta bir çocuk karşısında. Kendini toparlaması epey zaman aldı, bu da örgüyü daha gerçekçi kıldı benim için. O yüzden çocukla göz göze geldiğinde ağladım, ona ilk kez şefkatle baktığında ağladım, dokunduysa ağladım... Sulugözlü manyağın teki oldum çıktım! 

Bana gerçekten acı, travma yaşatın ağlamam. Ama kitaplarda, filmlerde yanımda kimse yoksa çeşmeler açılıyor! Bunda da çeşmeler bol bol açık kaldı :)) 


Bu serinin kitapları durmadan basılsın yaa :(( Sıradaki kitap...

Tam 5'te 5 KELEBEK...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder