20 Mayıs 2014 Salı

Kitap Yorumu | Susanna Dubot - Asla Başkasını Sevme

Susanna Dubot - Asla Başkasını Sevme 





Altınbilek Yayınları
80 Sayfa
Çevirmen: Mehtap Çakır


KONUSU


Asla Başkasını Sevme 

Louis ile Felixin güçlü aşkları, her şeye rağmen mutlu olmalarına yetecek miydi?..
Felix, annesine rağmen Louis ile birlikte olmaya cesaret edememiş ama kader onları birbirlerine muhtaç hale getirmişti. Şimdi Felixin başına gelenlerden sonra, Lady Atherton yumuşa
yacak ve bu aşka saygı gösterecek miydi?..

Uzun yıllardır pek çok takma isimle onlarca muhteşem aşk öyküsü yazan Susanna Dubot, ilk defa tüm eserlerinin kendi gerçek adıyla yayınlanmasına izin verdi. Asla Başkasını Sevme, pek çok aşk romanı arasında, kendisine film çekilme başarısı da yakalayan, yazarın ilk ve en önemli romanıdır.

Dubot, yeni romanlarıyla da aşkı ve insanlığı bize anlatmaya devam edecek...



YORUMUM






Konu çok güzeldi. Büyük bir aşk hikayesi sığdırılmıştı kısacık satırlara... Ancak hikaye genişletilseydi, çok daha uzun olsaydı, detaylı bir şekilde anlatılsaydı mükemmel olurdu. Karakterlerin detaylı işlendiğini okumak isterdim açıkçası. 

Kadın karakterin sevgisinin ne kadar gerçek olduğunu sayfayı çevirdikçe görebiliyoruz. Erkek karakterin acısını... Ama detayları kendi hayal gücünüzle doldurmak zorunda kalıyorsunuz. Kimi yerlerdeki ufak detaylara bayıldım! Mesela kızın kocasının ellerindeki nasırlardan utanıp, ellerinin çirkin göründüğünü düşünerek uzun bir müddet kızdan saklaması gibi... Bu kısmı müthiş etkiledi.

Ama dediğim gibi kocaman bir romanlık konu vardı kitapta ve sadece 80 sayfacıktı :(

Bir diğer diyeceğim de yayınevine olacak... Eski dönem İngiltere'yi anlatan bir romana nasıl böyle bir kapak seçebilmişler inanın bilmiyorum. Ben kapağı gördüğümde modern zaman aşk okuyacağım sandım. Ama eski dönemi görünce epey şaşırdım. Keşke kapağını yapmadan önce en azından konusu bir okunsaymış...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder