12 Mayıs 2014 Pazartesi

Julia Quinn - Cennet Gibi (Smythe-Smith Quartet #1)


Julia Quinn - Cennet Gibi (Smythe-Smith Quartet #1)



Epsilon Yayınları
368 Sayfa

Tür: Historical
Hikayenin Geçtiği Yer: Londra, İngiltere
Karakterler: Honoria Smythe-Smith ve Marcus Holroyd

KONUSU:

"Bazen yalnızca arkadaş olmak yetmez, âşık da olursun."

CENNET GİBİ

Bu bir JULIA QUINN kitabı, bu yüzden cevapları biliyorsunuz, değil mi?

Honoria Smythe-Smith:

�A) Berbat keman çalıyor 
�B) Çocukken ona takılan ‘Böcek’ isminden dolayı hâlâ kırgın 
�C) Ağabeyinin en iyi arkadaşına KESİNLİKLE âşık değil 
�D) Hepsi

Marcus Holroyd:

�A) Chatteris Kontu 
�B) Üzücü şekilde ayağını burkmaya eğilimli� 
C) En iyi arkadaşının kız kardeşine KESİNLİKLE âşık değil� 
D) Hepsi

İkisi beraber:

A) Bolca çikolatalı pasta yiyorlar� 
B) Korkunç bir hastalığı ve dünyanın en kötü müzik gösterisini atlatıyorlar� 
C) Çaresizce birbirlerine âşık oluyorlar 
�D) Hepsi


YORUMUM:


Uzun zamandır bir arka kapak yazısından bu kadar zevk almamıştım! Mükemmeldi, dikkatimi feci çekti ve ilk işim almak oldu. Zaten 3J sevdalısı bir insanım. Judith, Julie ve Julia... Diğer serisi gittikçe monoton bir hal almış, eski Julia'mı özletmişti bana... Ama bunda ona kavuştum çok şükür.

Kitaplığımda okunmayı bekliyordu, ancak çeviriden ya da tv'den başımı kaldırmıyordum bir türlü... Elektrikler gidince mum ışığında otururken alıp kitaba başladım ve sabahına bitti. O anı ölümsüzleştirmek için fotoğrafını da çektim :)

Çok güzel, eğlenceli bir kitaptı. Karakterler kendisini sevdiren cinstendi. Kız dört dörtlük değildi bir kere. Her şeyi meleksi bir güzellikle yapmıyordu. Erkekse davudi bir güzellikte değildi, aksiydi hatta. Abartılmamıştı. 

Ama bazı kısımlardan, özellikle duygusal açıdan eksik gibiydi. Büyük bir aşk hissedemedim. 

Ama uzun zamandır keyifle elimde tuttuğum romanlardan biriydi.

4 KELEBEK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder